آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

اولین خرید رفتن من...

1391/12/1 14:45
322 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که من دیگه حسابی بزرگ شدم و کم کم باید خرید کردنو یاد بگیرم  28 بهمن 91

برای اولین بار همراه مامانی و باباییم رفتم هایپرمارکت لاله پارک تا برای خونمون خرید کنیم.

انقدر بهم خوش گذشت که حد نداره. باباییم منو نشونده بود رو چرخای خرید و کلی پاهامو تکون

دادم و خندیدم. همه چی برام جذاب بود و دوست داشتم به همشون دست بزنم

از قسمت خوراکیا خیلی خوشم اومده بود

مامانی و بابایی حسابی مشغول انتخاب بودن که منم یه بسته کاکائو برداشتم ، آخه تو خونه

لازم داشتیم...

عاشق قسمت اسباب بازیها شده بودم

راستی اونجا یه عالمه هم طرفدار پیدا کرده بودم و هرکی از کنارمون رد میشد کلی بهم توجه

میکرد.

اینم چند تا دیگه از عکسام...

راستی این توپم اشانتیون دادن بهم

 

برای شامم رفتیم پیتزا مهدی که سهم من فقط یکی دوتا سیب زمینی سرخ کرده بود چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله فریبا
2 اسفند 91 12:58
پس ارتین جون حسابی هم سواری کردی و لذت بردی. خدا سایه بابا و مامان رو هیچ وقت از سر تو جیگر عزیزم کم نکنه و همیشه باهاشون بری خرید و گردش
سارا مامان آرتین
2 اسفند 91 13:34
همیشه به خرید
مامان هدیه(زن عمو)
7 اسفند 91 14:53
خوش به حالت...منم دلم هوای خرید کرد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد