آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

مروارید هشتم + شیطونی هام

1391/11/29 18:47
412 بازدید
اشتراک گذاری

امروز (29 بهمن 91) مامانی متوجه شد که یه مروارید کوچولوی دیگه مهمون دهنم شده.

هورااااااااااا

❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

و شیطونیای من همچنان ادامه داره...

مامانیم یه گل سر داشت که شده بود اسباب بازی من. این روزا هم که دوتا دندون پشت سر هم

در آوردم همش دوست داشتم اونو به دندونام بکشم که این شد عاقبتش:

از میز تلویزیونمونم خیلی خوشم میاد مثله پله میمونه و همش دوس دارم ازش بالا برم ولی

همش با ممانعت شدید مامانی روبرو میشم

 

و اما داستان پستونک من:

مامانی شدیدا با پستونک و دادنش به نی نی مخالف بود و حتی برای سیسمونیم هم نخرید.

چند روز بعد از به دنیا اومدنم برای کم کردن گریه هام بابایی 2 تا پستونک برام خربد که هیچ

کدومو نخوردم . چند روز پیش که داشتم تو اتاقم بازی میکردم  چشمم افتاد به یکی از پستونکا

که حالا شده اسباب بازی محبوب این روزام:


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهسا
30 بهمن 91 10:33
مامانش
30 بهمن 91 12:47
مرواریدت مبارک باشه عزیزممممممممممممممممممم . هزار تا بووووووووووووووسسسسسسسسس
مرمر
30 بهمن 91 15:21
مبارکه مبارکه مروارید تو مبارکهه منم با پستونک مخالف بودم ولی ارتین منو با پستونک اشتباه گرفته سعی میکنم شبا موقع خواب بهش بدم که نمیخوره میندازه بیرون
خاله فریبا
2 اسفند 91 12:53
مرواریدت مبارک گلم پسر شیطون. دلم ضعف میره برای شیطونی هات. آفرین به مامان گل و با حوصلت که اینقدر هواتو داره و باهات هر طوری تو دوست داری تا میکنه. بوس برای آرتین نانازی و مامانش
سارا مامان آرتین
7 اسفند 91 15:12
مبارک باشه عزیزم ماشالا چقدر دوستن دارم بچه از میز تلویزیون بالا برههههههههههه ماشالا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد