آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

عکسهای قبل از به دنیا اومدنم

1391/5/1 0:54
1,657 بازدید
اشتراک گذاری

 تو این عکس سونوگرافی 10 هفته است که تو دل مامانم جا خوش کردم و اینجا بود که مامان و

بابام برای اولین بار منو دیدن و کلی ذوق کردن. راستی به نظرتون من شبیه باباییمم یا مامانیم؟

گل پسرم یا دختر طلا ؟

تو این عکس هم 12 هفته از عمر پربرکتم میگذره و تو این سونوگرافی معلوم شد که خدارو شکر

من از هر لحاظ سالم سالمم و خیال مامان و بابام راحت شد و هزاران بار خدا رو شکر کردن

و بالاخره تو سونوگرافی هفته 19 علاوه بر اینکه دوباره تایید شد که من سالم و سرحالم معلوم

شد که من گل پسره تاج سرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سلما
9 تیر 91 12:27
عااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم ارتین جوووووووووووون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد