آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

آرتین

ایستادن من

1391/9/11 1:55
289 بازدید
اشتراک گذاری

من از وقتی شش ماه و نیمه شدم میتونم از مبل یا جاهای دیگه بگیرم ، بلند شم و سر پا

وایسم. این کارو بینهایت دوست دارم، حتی بیشتر از نشستن و چهار دست و پا رفتن. اوایل با

کله میخوردم زمین ولی الان سعی میکنم با احتیاط بشینم ولی بازم بعضی وقتا زمین میخورم و

مامانیم اکثر وقتا پشت سرم کشیک میده تا اگه افتادم منو بگیره. اینا عکسای ایستادنم تو هفت

ماهگیمه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان هدیه(زن عمو)
7 آذر 91 15:39
آفرین پسر شجاع
سلما
9 آذر 91 17:33
ارتین جون عکس اخریتو خیلی دوست دارم.بوس
خاله فریبا از مرند- ای لاو وی ارتین
12 آذر 91 13:05
وای وای عکسهای نازت دلمو آب میکنه دوست دارم بیام و بگیرم بخورمت یکی یکدونه خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد