آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

آرتین

شب یلدای سال 1392

1392/11/1 2:53
997 بازدید
اشتراک گذاری

امسال من دومین شب یلدای زندگیمو تجربه کردم ولی بر عکس پارسال که کلی شیطونی کردم امسال چون حسابی مریض بودم بعد شام و قبل از خوردن هندونه و بقیه خوراکی های مخصوص شب یلدا خوابیدم. راستش امسال مامانی و بابایی هم هیچ لذتی از یلدا نبردن، چون همش نگران حالم بودن.منم کلی بهونه گیری و گریه میکردم و همش تو بغل مامانی و بابایی بودم  

اینم چند تا از عکسای دومین یلدای زندگیم22.gif

و اما به مناسبت شب یلدا یه جشن خیلی قشنگ هم توی مهدمون برگزار کردن 

عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری

پسندها (1)

نظرات (4)

آیدا
26 بهمن 92 13:33
قهرمانی تیم تراکتور رو به شما همشهری عزیز تبریک عرض میکنم .یاشاسین تراختور
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
ما هم به شما تبریک میگیم.ممنونم از لطفتون
زن عمو (مامان هدیه)
1 اسفند 92 11:05
الهی دورت بگردم با اون حالت دل همه رو خون کردی ایشالا همیشه سالم باشی ولی عکسای مهدت خییییییییییییییییییییلی خوشگل و نازن فقط در حیرتم که چطور جلو اون کیک وایسادی و دست بهش نمیزنی
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
مرسی عزیزم
خاله شیدا
26 اسفند 92 18:21
vay vay vay bebin tu aks che mazlumeeeeeeeeeeee
مامانی از طرف آرتین
پاسخ
خاله شیدای عزیزم خیلی خوشحال شدم که اومدین وبلاگم.ممنونم از محبتت.در ضمن خاله جون من که همیشه مظلومم... اینطور نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله شیدا
1 فروردین 93 0:07
bale shoma k hamishe mazlumi vali inja dige xeyli xeyli mazlum shodi sheytun balaaaaaaaaaaaaaa
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد