آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آرتین

بابای خوبم تولدت مبارک

1391/4/31 23:35
646 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یعنی 31 تیر ماه تولد باباجونم بود. امسال تولد باباییم با سالهای قبل خیلی فرق داشت

چون خدای مهربون یه هدیه آسمونی یعنی منو براش فرستاده

من و مامانم امروز برای اولین بار دوتایی رفتیم بیرون و برای باباجونم کیک و کادو گرفتیم

و من چون خیلی خسته بودم بدون توجه به تلاش مامانیم برا بیدار نگه داشتن من، کنار کیک و کادو خوابم برد

بعد از یه چرت کوتاه مدت دوباره شارژ شدم و وقتی باباجونیم از سر کار اومد من حسابی سرحال

بودم

و خیلی دوست داشتم یه تکه از اون کیک خوش آب و رنگ رو بخورم

 

خلاصه جشن تولد 3 نفری ما به خوبی برگزار شد و باباجونم 32 ساله شد

بابای عزیزم من و مامانیم عاشقتیم. امیدوارم 120 ساله بشی و همیشه سایت بالای سر من و مامانیم باشه، انشاا...

دوست داریم یههههههههههه عالمه...

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابایی
1 مرداد 91 8:52
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مامانی و آرتین جون که اینهمه زحمت کشیدین. دستتون درد نکنه ایشالا تولد مامانی و آرتین جون باز دور هم جشن تولد بگیریم
الهام مامان آوینا
2 مرداد 91 16:58
سلام. مباااااااااااااااااااااااااااااااارکه.............
سالی
4 مرداد 91 15:16
ما که نفهمیدیم تولد آرتینه یا باباش همش که عکس آرتین بود .لابد تو تولد آرتینم همش عکس باباشو میندازیhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(3).gif
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد