آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

آرتین

اولین عید قربان

1391/8/5 16:34
666 بازدید
اشتراک گذاری

من امسال اولین عید قربان زندگیم و تجربه کردم و کلی بهم خوش گذشت. راستی عید همگی

مبارک باشه (البته ببخشید که با تاخیر تبریک میگم). من و مامانی و باباییم این روز رو به مامان

بزرگها و بابا بزرگها و همچنین دوستان و فامیلامون تبریک گفتیم و رفتیم خونه خاله جونم. چند

خانواده از فامیلای مامانی هم اونجا بودن و خونه خاله حسابی شلوغ بود و حال و هوای عید رو

داشت. همه دوست داشتن من و بغل کنن و باهام بازی کنن و من خیلی کیف میکردم وقتی

اینهمه طرفدار و میدیدم. عمو پرویز یه گوسفند قربونی کرد و همه ی سهم ما رو هم به خاطر من

ماهیچه داد. راستی امروز خاله جونم یه مقدار از گوشت قربونی رو پخت و من در اولین عید قربان

زندگیم طعم لذیذ گوشت و آبش رو چشیدم. خاله مهربونم دست گلت درد نکنه. خیلی دوست

دارم. اینم چند تا از عکسای من در کنار گوسفند قربونی شده:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نگاری
18 آبان 91 16:14
ای جانم چقدر ترسیده چقدم نازه کلی بوسش کن
زن عمو (مامان هدیه)
20 آبان 91 12:24
الهی فدات شم...خوشمزه بود؟؟ نووووووش جوووونت
خاله فریبا از مرند- ای لاو وی ارتین
12 آذر 91 13:10
پسر خوش تیپ ما چه لباسای خوشگلی هم داره خرگوش نانازی کنار ببعی!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد