آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

آرتین

اولین حموم با بابایی

1391/12/1 13:46
371 بازدید
اشتراک گذاری

راستش من از وقتی به دنیا اومدم یکی دوبار بار با مامان جون و بعدشم همیشه با مامانی

حموم کردم. باباییمم خیلی دوست داشت که منو حموم کنه ولی چون کوچولو بودم ، میترسید از

دستش لیز بخورم یا آب بره تو گوشام. تا اینکه چند روز پیش دل و زد به دریا و منو برد حموم. منم کلی آب بازی کردم و خوش گذروندم 

 امان از دست این مامانی که تو حمومم ول کن ما نیست Photographer

گل درومد از حموم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مرمر
30 بهمن 91 15:22
حموم بردن نی نی ها بنظرم یکی از بهترین قسمتای بچه داریه
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
30 بهمن 91 20:01
سلام عزیزم خوشحال میشم از وبلاگ من دیدن کنی و تبادل لینک کنیم
خاله فریبا
2 اسفند 91 12:56
وایییییییییی خدای من. الهی دور این جیگر طلا بگردم من که تو حموم زیباییش چند برابر شده.
مامان کیان کوچولو
7 اسفند 91 0:44
تی جوووونم خوشگل مَن چقدر عکسات خوشمله ...........http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(10).gif
مامان هدیه(زن عمو)
7 اسفند 91 14:58
آرتین جون یه چیزی میگم به بابایی نگی ها اینجور که میگی یه چیزی رو کشف کردم این بابایی شما ترسو تشریف دارن ها....عموت هدیه رو از هفت روزگی حموم میبرد حالا بابایی شما داره یه سال میشه تازه دلو به دریا زده
سارا مامان آرتین
7 اسفند 91 15:10
عافیت باشه اقاااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد