آرتین عزیزمونآرتین عزیزمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
آیلین نازنینمونآیلین نازنینمون، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

آرتین

شیطونی جدید من

1391/9/7 16:55
334 بازدید
اشتراک گذاری

راستش من از وقتی چهار دست و پا میرم به هرجا که بتونم سرک میکشم. این روزها تو چهار

دست و پا رفتن خیلی حرفه ای شدم و دوست دارم جاهای جدید رو کشف کنم که یکی از اون

جاها زیر مبله. عاشق اینم که از یه طرف مبل وارد بشم و از یه طرف دیگه برم بیرون و روزی چند

بار این کارو تکرار میکنم. اوایل سرم و میکوبیدم به لبه و پایه ها ولی حالا دیگه حرفه ای شدم.

اینم از عکسام:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان هدیه(زن عمو)
7 آذر 91 14:38
آفرین پسر شیطون
خاله فریبا از مرند- ای لاو وی ارتین
12 آذر 91 13:07
عیب نداره خاله همه جا سفر کن زیر مبل زیر تخت توی لباسشویی یا یخچال بسیار سفر باید تا پخته شود خامی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرتین می باشد